Laser

Η συσκευή λέιζερ υψηλής έντασης της BTL βασίζεται στην αποδεδειγμένη αρχή της θεραπείας χαμηλού επιπέδου λέιζερ (LLLT).
Η υψηλή ισχύ της μέχρι 12 W επιτρέπει τη μεγάλη διείσδυση στους ιστούς για μια θεραπεία αντιμετώπισης του πόνου χωρίς όρια .
Η μέγιστη ισχύς της είναι 50 φορές τουλάχιστον υψηλότερη από μια απλή θεραπεία με laserΤοHighIntensityLaser τονώνει την τοπική μικροκυκλοφορία και υποστηρίζει την λεμφικής παροχέτευσης του παθολογικού τομέα.

Συνδυάζοντας βιοδιέγερση και φωτομηχανική διέγερση, η συσκευή λέιζερ υψηλής έντασης της BTL προσφέρει μια πραγματικά μοναδική θεραπεία στον ιστό, ενώ επίσης παρέχει μια ισχυρή και μη εθιστική μορφή ενέργειας για διαχείριση του πόνου. Το λέιζερ υψηλής έντασης της BTL προσφέρει μια αποτελεσματική θεραπεία σε ένα ευρύ φάσμα κλινικών ενδείξεων που κυμαίνονται από μυϊκούς τραυματισμούς και Τενοντοπάθειες έως και σε εκφυλιστικές παθήσεις.
Το 2014, η συσκευή λέιζερ υψηλής έντασης της BTL βραβεύτηκε με το διεθνές βραβείο RedDotAward.Ένα βραβείο το οποίο κέρδισε η συσκευή BTL-6000 HighIntensityLaser για την καινοτομία της, την ανώτερη σχεδίαση και την άριστη λειτουργικότητα της καθώς επίσης για την τεχνολογική της εξειδίκευση.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ LASER
ΓΡΗΓΟΡΗ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
• Νέας γενιάς τεχνολογία στην θεραπεία laser
• Βαθύτερη διείσδυση
• Ανώτερο κλινικό αποτέλεσμα
• Μέγιστη ασφάλεια
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
• Εν τω βάθη διείσδυση με ισχύ μέχρι 12 W σε συνεχόμενη μορφή
• Μέγιστη ισχύς 50 φορές μεγαλύτερη από μια απλή θεραπεία laser
• Ιδανικό θεραπευτικό αποτέλεσμα με την χρήση μήκους κύματος 810/980nm ή 1064nm
• Παλμική εκπομπή για περιορισμό του πόνου
• Αποτελεσματική και δυναμική θεραπεία σε μεγάλο εύρος κλινικών ενδείξεων
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ LASER ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΙΣΤΟ
• Η παραγόμενη ισχύς είναι περίπου 30-50 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με την συνηθισμένη θεραπεία laser και συγκεκριμένα μπορεί να διεισδύσει σε μεγάλο βάθος. Αυτό δίνει την δυνατότητα στο BTL HighIntensityLaser να διεγείρει και να θεραπεύσει οποιοδήποτε σημείο στο ανθρώπινο σώμα.
• Η χρήση του παλμικού laser με μήκος κύματος κοντά στα 1000nm δημιουργεί ένα φωτομηχανικό κύμα στον υποδόριο ιστό.Αυτή η φωτομηχανική διέγερση αναστέλλει την αίσθηση του πόνου και προκαλεί άμεση ανακούφιση.
ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΙΟΔΙΕΓΕΡΣΗΣ

Biostimulation σημαίνει η ικανότητα να " βιοδιέγηρουν" την ανάπτυξη των ιστών και την επισκευή τους σε κυτταρικό επίπεδο. Η ακτίνα laser, όταν είναι μονοχρωματική και συνεχής μπορεί να προσαρμοστεί και να προσδιοριστεί. Το μήκος κύματος 810/980nm ή1064nm είναι συγκεκριμένα κατάλληλο για την υψηλή τους δράση στα βιολογικά χρωμοφόρα, επιτρέποντας το μέγιστο θεραπευτικό αποτέλεσμα χωρίς να επηρεάσει τα υγιή κύτταρα.

ΥΨΗΛΟ ΒΑΘΟΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ

Η μέγιστη ισχύς των 12W επιτρέπει την εξαιρετικά μεγάλη διείσδυση σε βάθος της ακτίνας του laser. Η ιδανική σχέση απορρόφησης και διείσδυσης εγγυάται την αποτελεσματική διέγερση του ιστού και των νευρουποδοχέων του πόνου σε βάθος μέχρι και 12εκατ. Η θεραπεία με HighIntensityLaser είναι μία γρήγορη και αποτελεσματική μέθοδος θεραπείας χωρίς παρενέργειες και μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε σημείο του σώματος.
ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ

Η υψηλής έντασης νέας θεραπευτικής τεχνολογίας Laser έχει την χαρακτηριστική δυνατότητα να προκαλέσει ένα μηχανικό κύμα στον βιολογικό ιστό. Οι κυμματομορφές 810/980nm ή 1064nm είναι ειδικά σχεδιασμένες να απορροφούνται σε δομικά κύτταρα με βάση το υγρό. Όταν φτάσει στο δέρμα η ακτίνα laser δημιουργεί μία κυμματομορφή – ένα ειδικά διαμορφωμένο φωτομηχανικό κύμα στον ανθρώπινο ιστό.Η μηχανική διέγερση των ελεύθερων νευρικών απολήξεων και των άλλων νευρουποδοχέων του πόνου στον υποδόριο ιστό μπλοκάρουν τα μονοπάτια του πόνου στο νευρικό σύστημα και προκαλεί άμεση ανακούφιση από τον πόνο.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

Επίσης αυτό το μηχανικό κύμα διεγείρει την τοπική μικροκυκλοφορία και υποστηρίζει το λεμφικό drainage στην περιοχή. Συνδυάζοντας την βιολογική και τη μηχανική διέγερση, το BTL HighIntensityLaser επουλώνει τον ιστό και μας δίνει ένα δυναμικό και μη εθιστικό τρόπο διαχείρισης του πόνου.

ΟΙ ΚΥΠΙΟΤΕΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ HIGH INTENSITY LASER

• Αθλητικές κακώσεις